Ape yg Boleh Sy Bantu?? ^_^ x

Nama:
Email Address:
Contact No.
Anda Berminat untuk: Turunkan berat badan
Naekkan berat badan
Perbaiki tahap kesihatan
Keje part time

This contact form was created by Freedback.

Wednesday, January 27, 2010

Malam Terakhir manifesto!!

mlm manifesto sudah hampir tiba ke penghujung...Esok adalah hari penentuan... mgkin aku hanyalah skadar calon fakulti... tp bg aku... tak kira dimana kerusi aku bertanding... aku harap aku akan terus mnjalankankan Amanat yg telah diberikan oleh rakan2x ku... tak lupa juga pada teman seperjuanganku... yg berkobar2x... utk mmperjuangkan rakan2x kite yg laen... sma2x lah kita laksanakan janji bile ade yg dah menang pada esok hari... Ayuh!!! rakan2x semua.. marilah sama2x mnyokong pemimpin yg berada di landasan yg benar... dan bukan hanya mngejar publisiti semata2x..

No comments: